Hotellet åpner 21. mai / 29. mai og fra alle dager 5. juni, innsjekk kl.15:00. Ullensvang Bad åpner 15. juni. Midlertidige avbestillingsvilkår og informasjon

Hvordan blir mitt opphold?

Pandemien påvirker også ditt opphold hos oss og vi ønsker gjerne å skape en forutsigbarhet og presentere overordnet hvordan ditt opphold vil bli påvirket. 

Vi ønsker å presisere at til tross for mange restriksjoner og anbefalinger som vi må rette oss etter - kan vi garantere at vår stab vil tilby like godt vertskap som alltid og legge til rette for at du som gjest vil få et godt opphold hos oss.

 

Overordnede tiltak som er innført:

• Vi har redusert hotelldriften og tilbyr for den nærmeste periode kun 50% av vår egentlige rom/restaurantkapasitet. Dette medfører derimot ekstra god plass for de av våre gjester som vi har anledning til å ønske velkommen!

• Flere av våre aktivitetsfasiliteter holdes stengt. 

• Mat & Drikketilbudet er redusert - hvor av blant annet hovedbar holdes stengt, matservering kun til avtalt tid med hver enkelt gjest/hotellrom.

• Det tilbys ikke rengjøring av boende rom - dette for å redusere risiko og berøring både for våre gjester og våre ansatte.

• Kun boende gjester samt ansatte vil ha tilgang til å oppholde seg på hotellet. 

• Det er iverksatt smitteverntiltak som tilsier at vi i nærmeste periode er et kontantfritt hotell. 

• Det oppfordres til at alle våre gjester forholder seg til våre inn- og utsjekk tidspunkt og forlater hotellet etter utsjekk. Innsjekk fra kl. 15:00 | Utsjekk senest kl. 12:00.

• Toaletter i fellesområder vil være stengt og fasiliteter som avis i lobbyen og andre tjenester som vi normalt vil tilby, kan være fraværende ved ditt besøk.

 

På bakgrunn av tiltakene nevnt ovenfor, påvirkes dermed ditt opphold som følger: 

• Vi ber alle våre gjester om å i forkant av oppholdet gjøre seg kjent med den informasjon som fremkommer på våre nettsider.

• Ved innsjekk vil kartlegging av gjester og avklaring for opphold utføres. Det vil blant annet bli avtalt tidspunkt for hvor tid man skal oppsøke spisesalen for måltider i tillegg til å gjennomgå menyen for måltidene og evt. oppgi allergier. Egenerklæringsskjema for oppholdet skal signeres med en desinfisert penn. 

• Det vil henvises til mer detaljert informasjon og oppfordringer på informasjonstavler og skjermer på hotellet som omhandler ditt opphold og hva vi tilbyr. 

• Det vil være tilgjengelige antibac-stasjoner som er utplassert på strategiske steder på hotellet. Vi oppfordrer alle om å benytte seg av disse flittig - i tillegg til at man innfører rutine med å vaske hender med vann og såpe hver gang man returnerer til hotellrommet.

• Du vil som gjest ha tilgang til å benytte deg av vår servicetelefon ved å bruke romtelefonen til å kontakte betjeningen. Vi oppfordrer bruk av denne ved henvendelser for å unngå fysisk oppmøte i resepsjon.

• Oppmøte til måltidene skal skje etter avtalt tid avklart ved innsjekk. Man blir tildelt bord som man vil beholde gjennom hele oppholdet. Det er viktig at man respekterer og forholder seg til tildelt bord. 

• Man vil forholde seg til et fåtall servitører under hele måltidet. Servitørene vil gjerne yte service - men vil også så godt det lar seg gjøre, holde noe avstand. 

• Alt forbruk kan kun posteres på rommet og samlet bli betalt ved utsjekk. Personalet skal alltid gjennomgå regning og hva som posteres på rommet ved å gjennomgå denne - servitøren signerer på vegne av gjesten som en bekreftelse på at gjennomgang er utført og innholdet på regning akseptert.

 

Les mer
{{translations.GUEST_PLURAL}}
{{bookingModel.adults + bookingModel.children.length}} {{((bookingModel.adults + bookingModel.children.length) === 1 ? translations.GUEST_SINGULAR : translations.GUEST_PLURAL) | lowercase}}, {{bookingModel.rooms}} {{((bookingModel.rooms === 1) ? translations.ROOM_SINGULAR : translations.ROOM_PLURAL) | lowercase}}
{{translations.CHANGE_ORDER}}
{{translations.ARRIVAL}}
{{translations.DEPARTURE}}
{{translations.AGE_FOR_CHILD_PLURAL}}
{{translations.CHILD_AGE_INPUT_ERROR}}
{{translations.CHANGE_ORDER}}